Opona Rowerowa Maxxis Dissector 27,5 x 2,40 WT 60TPI, 3CT, EXO, TR
Opis
Wszechstronna opona DH, która sprawdzi się idealnie na suchych, szybkich szlakach. Łączy agresywny bieżnik i dobrą przyczepność podczas hamowania. Boczne klocki zapewnią Ci stabilność i precyzję w szybkich zakrętach, środkowe klocki wgryzą się w glinę i luźną lub sypką nawierzchnię.
Technologie:
- WT (Wide Trail) - Konstrukcja optymalizuje układ i profil bieżnika opony na szerszych obręczach. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
- 3C Maxx Terra - Konfiguracja mieszanki pośredniej stosowana w wybranych oponach górskich. 3C MaxxTerra jest bardziej miękka i zapewnia lepszą przyczepność niż 3C MaxxSpeed, ale zapewnia mniejsze zużycie bieżnika i mniejszy opór toczenia niż MaxxGrip.
- EXO jest ekstremalnie wytrzymałym materiałem, który zapobiega rozdarciu opon na bocznych ścianach oraz zwiększa odporność na przecięcia w miejscach, gdzie bieżnika już nie ma. Ta gęsto tkana tkanina jest również lekka i bardzo elastyczna, dzięki czemu osiągi opony pozostają nienaruszone. Wybierz EXO Protection na wyjątkowo kamieniste, zdradzieckie szlaki, na których istnieje duże prawdopodobieństwo przecięć i otarć ścian bocznych.
- TR (Tubeless Ready) - opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym. Guma kompatybilna z uszczelniaczem wraz z wkładką butylową do wsparcia i ochrony obręczy została zastosowana aby zapewnić korzyści w postaci zwiększonej przyczepności i niezawodności. Zwijana stopka przystosowana do zastosowania bezdętkowego bezpiecznie blokuje się na obręczy i zapewnia dodatkową oszczędność masy.
- 60TPI*
* Threads Per Inch oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony. Niższe TPI daje lepszą odporność na przebicia i rozerwania opony ale jest nieco cięższa. Wyższe TPI daje lepsze dopasowanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazdę, no i co najważniejsze ze jest lżejsza. Wyższe TPI powoduje iż opona staje się „szybsza”.
Specyfikacja:
- PSI: 50
- Waga: 785g
- Zalecana instalacja: Cechuje się niskimi oporami toczenia dlatego świetnie sprawdzi się jako opona tylna ale może być używany jako przód, para lub tył w zależności od warunków na szlaku