Opona Rowerowa Maxxis Dissector 27,5 x 2,40 WT 2 x 60TPI, 3CG, DHC, TR
Opis
Wszechstronna opona DH, która sprawdzi się idealnie na suchych, szybkich szlakach. Łączy agresywny bieżnik i dobrą przyczepność podczas hamowania. Boczne klocki zapewnią Ci stabilność i precyzję w szybkich zakrętach, środkowe klocki wgryzą się w glinę i luźną lub sypką nawierzchnię.
Technologie:
- WT (Wide Trail) - Konstrukcja optymalizuje układ i profil bieżnika opony na szerszych obręczach. Opony WT są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy 35 mm, ale udowodniono, że działają w zakresie od 30 do 35 mm wewnętrznej szerokości obręczy, w zależności od preferencji rowerzysty.
- 3C Maxx Grip wykorzystuje najdelikatniejsze mieszanki gumowe, aby zapewnić najwyższą przyczepność i właściwości powolnego odbicia, co zapewnia niezrównaną przyczepność podczas zjazdów.
- TR (Tubeless Ready) - opony gotowe do zastosowania bezdętkowego, przeznaczone do użycia z mleczkiem uszczelniającym. Guma kompatybilna z uszczelniaczem wraz z wkładką butylową do wsparcia i ochrony obręczy została zastosowana aby zapewnić korzyści w postaci zwiększonej przyczepności i niezawodności. Zwijana stopka przystosowana do zastosowania bezdętkowego bezpiecznie blokuje się na obręczy i zapewnia dodatkową oszczędność masy.
- DH Casing, 2 Ply - Technologia używana w oponach z miękką mieszanką gumy (40a oraz 42a) polega ona na zastosowaniu dwuwarstwowego materiału osłonowego - oplotu włókien splecionych ukośnie, co zwiększa grubość, sztywność i trwałość ścianek bocznych oraz umożliwia stosowanie niskiego ciśnienia powietrza w oponie.
- 60 x 2TPI*
* Threads Per Inch oznacza ilość splotu włókien kordu na 1 cal kwadratowy opony. Niższe TPI daje lepszą odporność na przebicia i rozerwania opony ale jest nieco cięższa. Wyższe TPI daje lepsze dopasowanie się opony do podłoża, oferuje gładszą i spokojniejszą jazdę, no i co najważniejsze ze jest lżejsza. Wyższe TPI powoduje iż opona staje się „szybsza”.
Specyfikacja:
- PSI: 50
- Waga: 1130g
- Zalecana instalacja: Cechuje się niskimi oporami toczenia dlatego świetnie sprawdzi się jako opona tylna ale może być używany jako przód, para lub tył w zależności od warunków na szlaku